wtorek, 24 listopada 2020

Turniej Układania Puzzli Online - Pluszowy Miś

 Kochani, 

Czy wiecie, że dziś mamy Światowy Dzień Misia? Ależ tak, właśnie Misia, największego przyjaciela wszystkich dzieci! :)

Wszystkie pluszowe misie na świecie znają każdy dziecięcy sekret, potrafią świetnie się bawić i odpędzają wszelkie troski i smutki :)

Pomyślałam więc sobie, że powinniśmy specjalnie uczcić tę niesamowitą okazję na naszej Zdalnej Świetlicy. 

Moja propozycja na dziś to ułożenie misiowego obrazka w ramach Turnieju Układania Puzzli Online :)

 

 

Klikajcie w poniższy link i układajcie portret Pluszowego Misia:

https://puzzlefactory.pl/pl/puzzle/graj/dla-dzieci/306543-dzie%C5%84-misia

 

 Udanego Światowego Dnia Misia! :)

Pozdrawiam Was serdecznie 

Pani Marta :) 

PS Na koniec mam dla Was małą ciekawostkę - czy wiecie, że dawno temu, kiedy jeszcze Was nie było na świecie, dzieci miały swoje specjalne czasopismo zatytułowane właśnie Miś? Sama je czytałam, kiedy byłam w Waszym wieku. Niestety, ta sympatyczna dziecięca gazetka została wydana po raz ostatni równo 10 lat temu... Poniżej załączam obrazki przedstawiające logo czasopisma oraz przykładową okładkę. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz