piątek, 17 kwietnia 2020


MOJA WŁASNA GRA PLANSZOWA

  
Jestem pewien, że wszyscy znacie różne gry planszowe. Na pewno każdy z was  grał z kolegami, koleżankami w różnego rodzaju planszówki i uczestniczył w super zabawie.

Dzisiaj chciałbym was zachęcić do zaprojektowania, stworzenia własnej gry planszowej. Nie jest, to trudne, wystarczy pomysł, trochę kreatywności i możecie stworzyć własną grę, do której zaprosicie rodzeństwo, rodziców, dziadków.

Ja bardzo lubię gry sportowe. Rywalizacja, wyścigi, tory przeszkód, to jest to,
co mnie bawi. Dlatego zawsze lubiłem grać w różnego rodzaju wyścigi super samochodów sportowych, wyścigi motorów np. żużel. Ostatnio natomiast grałem w grę, którą zaproponował mi kolega, trener piłki nożnej prowadzący stronę PNDD , więc jak się domyślacie, była to planszówka piłkarska.











Wasza gra może mieć zupełnie inny charakter, pomysłowość jest nieograniczona.

Do wykonania planszówki będzie wam potrzebna :

- kartka papieru (jej wielkość uzależniona jest od rozmiarów gry, dobrze jest kiedy nie jest ona mała wówczas gra jest bardziej czytelna i przejrzysta)

- ołówki, piaski, kredki, którymi narysujecie grę i ją pokolorujecie,

- pionki i oczywiście kostka (pionki mogą być dowolne z każdej innej gry ale możecie również zrobić je samemu z tekturki lub używając np. nakrętek po napojach)

Przed rozrysowaniem gry, zastanówcie się nad jej celem, czyli co należy zrobić aby grę ukończyć (wygrać) i stwórzcie krótki regulamin.

Liczę na waszą kreatywność i pomysłowość.

 

Dużo dobrego humoru i wesołej zabawy życzę

Pan Marcin








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz