niedziela, 6 grudnia 2020

Bajkowy Świat... Klocków Lego :)

 Kochani, 

jak tam po Mikołajkach? Mam nadzieję, że były one dla Was absolutnie udane :) Z tej jakże sympatycznej okazji oddałam się rozmaitym wspomnieniom z mojego dzieciństwa i przypomniałam sobie, jaką radość sprawiało mi otrzymywanie od Świętego Mikołaja... klocków Lego :)

Na pewno podczas zakupów z rodzicami widzieliście na wystawach sklepowych coraz to nowe klockowe zestawy od firmy Lego. Do dziś Lego produkuje coraz ciekawsze zestawy klocków. Często przedstawiają one motywy ze znanych filmów i gier komputerowych, np. Harry'ego Pottera, bajek Disneya, Star Wars czy uwielbianej przez Was gry Minecraft :) Oczywiście, dostępne są odrębne zestawy dla chłopców i dziewczynek. 

W czasach mojego dzieciństwa marzeniem chyba każdej dziewczynki było posiadanie zestawów Lego Belville. Sama o takich klockach marzyłam i... Święty Mikołaj moje marzenie spełnił ;)

Poniżej możecie obejrzeć filmiki przedstawiające popularne w latach 90. zestawy klockowe. Pierwszy filmik przedstawia Belville, a drugi - Pirates (zestawy Lego cieszące się zainteresowaniem głównie chłopców, prezentujące fascynujące przygody piratów). 

 


 


 

Koniecznie zapytajcie swoich Rodziców, jakie zestawy klocków Lego uwielbiali najbardziej :)

Serdeczne "Mikołajkowe" pozdrowienia, 

Pani Marta :) 


PS Dla starszych odwiedzających naszego bloga mam małą historyczną zagadkę. 

W zestawach klocków Lego Pirates występowali żołnierze dwóch krajów. Jakich? :)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz